MS-7255 zmiana biosu

Autor: <dargru_at_gmail.com>
Data: Tue 15 Jan 2008 - 13:37:50 MET

Witam, bêdê wdziêczny za jak±koliwek sugestiê w nastêpuj±cym
problemie:
mam nowy pc z p³yt± MSI typ MS-7255, procesor Pentium D, socket 775
oraz ... bios AWARD v6.00PG. No w³a¶nie.. sprawdzi³em na stronie MSI i
okazuje siê ¿e do tej p³yty powinien byæ u¿yty bios AMI. Niestety wraz
z nowym biosem jest aplikacja do progamowania ale od razu na krzyczy
¿e "ten typ biosu nie jes przez ni± obs³ugiwany". Czy mo¿ecie poradziæ
co dalej z tym fantem zrobiæ. Niby wiem ¿e mogê przeprogramowaæ bios z
Awarda na Ami, ale czy to w miarê bezpieczne, no i jakim programem
(znalaz³em na bios.pl Uniflash, ale ma w opisie info ¿e nie obs³uguje
nowszych biosów). Jestem mocno zdecydowany na zmianê biosu bo komputer
dzia³a mimo ¿e ma wgrane wszelkie poprawki, nie jest za¶miecony,
zainstalowany antywirus, firewall itp. ze sprzedawc± nie idzie siê
dogadaæ, a przy ka¿dym zg³oszeniu problemu reinstaluje sytem, testuje
i twierdzi ¿e wszystko jest ok.