Drukarka laserowa

Autor: Magdalena <magdalenaok_at_interia.pl>
Data: Tue 15 Jan 2008 - 13:03:16 MET

Potrzebuję drukarkę laserową do zastosowań typowo biurowych. Chodzi o
prostą drukarkę, w miarę nie drogą w eksploatacji. Mam na oku dwie
drukarki, tylko nie wiem czym one się różnią.

Drukarka HP LaserJet P1005
Drukarka HP LaserJet 1020

Która z nich jest lepsza i dlaczego? Dobrze by było gdyby drukarka
pracowała pod windowsem XP i Vista. Jeszcze jedno pytanko. Czy kaseta z
tonerem, w wyżej wymienionych drukarkach, jest zintegrowana z bębnem,
czy jest to zupełnie osobna kwestia?

Pozdrawiam