Re: Czy to dobry zestaw?

Autor: gabi <angelgab_at_o2.pl>
Data: Tue 15 Jan 2008 - 16:31:30 MET

Użytkownik "Jacek Popławski" <jpopl@interia.pl> napisał w wiadomości
news:fmi997$c2p$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Dziwne, że osoba, która nie może sobie pozwolić na zakup za gotówkę chce
> wydać 5000zł na komputer, ja bym tyle w życiu nie zapłacił za sprzęt, a
> z komputerów korzystam gdzieś tak z 15 lat.
Robisz OT, ale ok. Chce kupic sobie dobry sprzet. Nie wymienialem kompa
kilka lat. Moge wydac 5k? Moge, bo to moj wybor Jacku. Mam teraz akurat
wazne wydatki i musze wladowac w dom kilkanascie tysiecy zlotych gotowką.
Stad raty na sprzet to dla mnie dobry wybor, a poniewaz szanuje swoją kasę
to zalezy mi na jak najmniejszych kosztach. Znajac zycie to splace to i tak
po 4-5 miesiacach.

Przez nastepne kilka znow nie bede nic zmienial, ale teraz chce znow poczuc
to uczucie powera:) Jak juz napisalem - mam hype na nowe gry i nowy sprzet.

> Naprawdę nie ma nic złego w naciąganiu ludzi na takie wydatki, jeśli to
> samo (pomijając rdzenie, potoki i nanometry) będą mieli za połowę tej
sumy?
Ja wlasnie nie chce byc naciagniety, wiec po to napisalem na grupe. Vobis
jak juz napisalem odpada.
Porady grupowiczow mnie ukierunkowaly. Ja na serio nie znam sie na biezacym
sprzecie, bo nie sledzilem rynku przez ten okres.
Wezme kredyt u siebie w banku. Od 5000 zl zaplace 240 zł odsetek. RSSO
wynosi jakies 12%, wiec rewelacyjne jesli spojrzec na rynek finansowy teraz.
Te 240 zł dodatkowych kosztow jest dla mnie do zaakceptowania, bo w Vobis
mimo ze maja 0%, to ogolnie sprzet jest drozszy o kilka stowek. Wiec i tak
jestem do przodu.

--
gabi