Re: Drukarka laserowa

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Tue 15 Jan 2008 - 18:47:05 MET

Użytkownik "Magdalena" <magdalenaok@interia.pl> napisał w wiadomości
news:fmi7es$lpn$1@news.mm.pl...
> Potrzebuję drukarkę laserową do zastosowań typowo biurowych. Chodzi o
> prostą drukarkę, w miarę nie drogą w eksploatacji. Mam na oku dwie
> drukarki, tylko nie wiem czym one się różnią.
>
> Drukarka HP LaserJet P1005
> Drukarka HP LaserJet 1020

Ta z P.. jest nowsza.

> Która z nich jest lepsza i dlaczego?

Żadnej bym nie polecał. Mają bardzo małe pojemniki na toner, w związku z tym
druk wychodzi drogo. Przy dużym obciązeniu warto zainwestować w droższy
model za to drukujący taniej. Przy mniejszym lepiej wypada Samsung czy
Brother. Weź też pod uwagę atramentówkę K550 i nowsze modele z tym samym
werkiem. To całkiem udana konstrukcja.

> Dobrze by było gdyby drukarka
> pracowała pod windowsem XP i Vista. Jeszcze jedno pytanko. Czy kaseta z
> tonerem, w wyżej wymienionych drukarkach, jest zintegrowana z bębnem,
> czy jest to zupełnie osobna kwestia?

W tańszych HP pojemnik i bęben są zawsze razem.