Re: Karty na PCI-E

Autor: J.M.Oizo <Spam>
Data: Tue 15 Jan 2008 - 13:07:46 MET

Użytkownik "Radosław Sokół" napisał w wiadomości
> Wszystko z tego istnieje. Kluczowym problemem jest dostępność,
> mało kto tego potrzebuje więc nikt tego nie sprowadza:
>
> 1. Karta WiFi w komputerze stacjonarnym to mało przydatny
> bajer, potrzebny tylko w przypadku bezpośredniego dopro-
> wadzenia długiej radiolinii do komputera klienta.
> W praktycznie każdym innym zastosowaniu szybsze i bardziej
> niezawodne jest połączenie kablowe.

ale w tym przypadku łacze kablowe odpada bo zeby je przeprowadzic trzeba by
kuc sciane lub zrywac podłoge.
Poprostu do tego komputera nie ma mozliwosci podciagniecia skretki.
Musze wiec chyba zakupic karte wifi na USB

> 3. Karty z portami szeregowymi PCIe to 8- lub 16-portowe
> monstra do serwerów terminali lub modemowych. Do domu
> nie ma to wielkiego sensu, bo zazwyczaj wystarcza
> *dobra* przejściówka z USB na COM.

przetestowałem juz 5 takich przejsciowek i zadna nie chce wspołpracowac z
programem do tunera SAT.