Re: płyta asusa, athlon i "załamanie" fsb

Autor: Reetah <reetah_at_reetah.org>
Data: Sat 29 Dec 2007 - 14:23:21 MET

newsy z onetu wrote:
> mi to wygląda na to, że nie ustawiłeś na sztywno AGP i PCI na 66 i 33Mhz
> odpowiednio, przez to przy zwiększeniu od 100Mhz FSB w górę również w
> górę idą AGP i PCI. możesz uszkodzić tym urządzenia podpięte do AGP, PCI
> ale i płytę. ustaw częstotliwość AGP i PCI na sztywno, innego powiązania
> FSB z bootowaniem z dysku nie widzę (chyba, ze zasilacz akurta w tym
> pechowym momencie kończy swoje możliwości :)
> R.

dzięki za odpowiedź. niestety, w biosie nie ma możliwości ustawienia
dzielników. nawiązując do postu Leszka K. płyta nie jest na KT266 tylko
na AMD-762.

znalazłem wątki dotyczące AGP na tych płytach:

http://forums.2cpu.com/showthread.php?t=86968
http://forums.2cpu.com/showthread.php?t=81487

zobaczę co z tego wyniknie. ale sugestie ciągle są mile widziane :)

R.