Re: pendrive kingston z u3

Autor: lelek <lelek_at_gazeta.pl>
Data: Sat 29 Dec 2007 - 14:21:12 MET

Użytkownik "kesser" <dkesselring@gmail.com> napisał w wiadomości
news:754d2ef3-ce23-4168-ba96-3829d67aabca@c4g2000hsg.googlegroups.com...

Witam
Mam kingstona datatravel II 1GB z wgranym oprogramowaniem portableapps
wszystko to jest zabezpieczone dostępem na hasło z oprogramowania
securetravel. Problem jest gdy nie mam na kompie dostępu do uprawnień
admina wtedy nie mogę dostać się do danych na usb zabezpieczonych. Czy
można to jakoś obejść tzn. chcę mieć pendriva gdzie dostęp do danych
jest zabezpieczony hasłem, z wgranym oprogramowaniem (własna
przeglądarka gg itp.) i możliwością kożystania na kompach bez
uprawnień admina. Kolega twierdzi że jego cruzer z oprogramowaniem U3
ma takie możliwości?

Witam,

Odpisuję bo 27 grudnia przyszedł do mnie wyczekany i wyselekcjonowany
Pendrive SanDiska Cruzer Contour 4GB U3Smart. Pen ma zainstalowany program
Launchpad, który służy do zarządzania softem. Miałem podobne wahania, bo w
tygodniu korzystam z 4-5 kompów gdzie nie zawsze mam uprawnienia
administratora, a zależy mi by w kółko nie przesyłać potrzebnej poczty przez
serwery, tylko klienta nosić ze sobą.
Najpierw chciałem kupić PQI U310, ze względu na OE tp. ale faktycznie po
zalogowaniu się na konto gość można korzystać z Pena, ale nie z softu, gdyż
wyskakuje komunikat o braku uprawnień. Miałem więc poważne wątpliwości co do
zachowania Cruzera. Dzwoniłem nawet do oficjalnego importera SanDiska na
Polskę i gość też stwierdził, że bez uprawnień administratora Launchpad nie
odpali. Mimo wszystko kupiłem i zaczęły się testy na swoim i innych
kompach... Wszedzie działał na "gościu" bez problemu.
Ja na Twoim miejscu spróbowałbym zainstalować Launchpada na Kingstonie.
Jeśli jest U3 Smart to powinno się dać. Nie wiem jak z obecnym softem
Kingstona u Ciebiee, bo Launchpad jest w pełni odinstaowywalny z możliwością
ponownego instalu.
Poszukaj softu na www.u3.com

Pozdrv

lelek

PS.Wiesz może skąd wziąść Gadu-Gadu pod u3?