Re: płyta asusa, athlon i "załamanie" fsb

Autor: Reetah <reetah_at_reetah.org>
Data: Sat 29 Dec 2007 - 21:01:41 MET

Reetah wrote:
> dzięki za odpowiedź. niestety, w biosie nie ma możliwości ustawienia
> dzielników. nawiązując do postu Leszka K. płyta nie jest na KT266 tylko
> na AMD-762.
>
> znalazłem wątki dotyczące AGP na tych płytach:
>
> http://forums.2cpu.com/showthread.php?t=86968
> http://forums.2cpu.com/showthread.php?t=81487
>
> zobaczę co z tego wyniknie.

chociaż powyższe artykuły nie traktują o kartach matroxa zastosowałem
podobne podejście. najpierw zainstalowałem AMD AGP driver 5.33, póxniej
ustawiłem odpowiednie wartości B4 dla Drive Strength i F5 dla Data
Strobe. po tych zabiegach system xp bootował się dla następujących
mnożników i fsb: 12x158, 12.5x150, 13x140.

konfiguracja jest w fazie testów, ale mam nadzieję, że problem jest
rozwiązany.

wszelkie uwagi mile widziane.

R.