Re: Składam komputer, proszę o poradę

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Fri 28 Dec 2007 - 22:23:03 MET

ari pisze:
> zasilacz Corsair CMPSU-520HXEU 520W

Do podkręcania jeden z lepszych, gdyż pod obciążeniem napięcia rosną, a
nie maleją jak w większości zasilaczy!! Mieszczą się oczywiście w
granicy normy ATX

> Pamiątki 2 x GoodRam DDR2 2 x 1GB 900MHz PRO = 4 BG

Wielu ludzi na tej grupie odradzi Ci zakup GoodRamów, gdyż jak twierdzą
są z nimi problemy. Ja osobiście nie miałem z Goodami żadnych problemów,
ale nigdy nic nie wiadomo. Niektóre sklepy wręcz odradzają zakup pamięci
  tej firmy i nie posiadają jej w swoich ofertach. Weź to pod uwagę i
poczekaj na opinię innych ludzi na grupie.

> Pioneer DVD+/-RW DVR-212 bulk black (Serial ATA)

Zdecydowanie odradzam zakup nagrywarki na SATA. Taki zakup to proszenie
się o ewentualne problemy, niektóre kontrolery mają problem z rozruchem
kompa z SATA. Lepiej kupić na ATA - to w gruncie rzeczy to samo, a
ewentualnych problemów mniej.

--
|Tomasz Dębkowski | www.i-slownik.pl      |