Re: Składam komputer, proszę o poradę

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Fri 28 Dec 2007 - 22:26:30 MET

Tomaszek pisze:

> Do podkręcania jeden z lepszych, gdyż pod obciążeniem napięcia rosną, a
> nie maleją jak w większości zasilaczy!! Mieszczą się oczywiście w
> granicy normy ATX

> Wielu ludzi na tej grupie odradzi Ci zakup GoodRamów, gdyż jak twierdzą
> są z nimi problemy. Ja osobiście nie miałem z Goodami żadnych problemów,
> ale nigdy nic nie wiadomo. Niektóre sklepy wręcz odradzają zakup pamięci
> tej firmy i nie posiadają jej w swoich ofertach. Weź to pod uwagę i
> poczekaj na opinię innych ludzi na grupie.

Cóż, ja nie widzę powodu, żeby nie używać GoodRAMów - używałem ich z
Sempronem XP, używam ich z Athlonem 64 i spisują się bardzo dobrze. A co
do problemów, to częściej słyszałem o problemach z Geilami niż z GoodRAMami.

--
|        Andrea           |Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H
AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD2600XT, Arctic Freezer 64Pro
2048MB GoodRAM PC-6400, Seagate ST3160815AS 160GB, WDC WD2000JS 200GB
Pioneer DVR-111L, Samsung SM-960BF, Be Quiet BQT E5-350W, + Audigy SE