Składam komputer, proszę o poradę

Autor: ari <345_at_wps.pl>
Data: Fri 28 Dec 2007 - 20:27:38 MET

Witam,

składam komputer do zastosowań inżynierskich plus czasami gry.

Elementy wybrane:

procesor oczywiście Q6600
macierz RAID-5 z 4 dysków Seagate seria ES.2 500GB
zasilacz Corsair CMPSU-520HXEU 520W
obudowa polecono mi Antec NSK6000EU
Pamiątki 2 x GoodRam DDR2 2 x 1GB 900MHz PRO = 4 BG
Pioneer DVD+/-RW DVR-212 bulk black (Serial ATA)
karta Radeon HD3850 Sapphire 512MB GDDR3, 2xDVI, PCI-E 2.0

Pytanie:

Założeniem jest podkręcenie procesora do 3.6 Ghz oraz możliwe uczycie
cichości:)

Jak ogólnie prezentuje się powyższy zestaw?

Jaka płyta główna? tak do 500 złotych, chyba na P35? (nie potrzebuję SLI).
Ważne, aby miała RAID, dobry wbudowany dźwięk, min. 5 SATA, Firewire, 4
sloty pamięci, 3 sloty PCI. Czy te będą dobre?:

Asus P5KC Intel P35
Asus P5K-E/ WIFI-AP Intel P35

Jaki wentylator na procesor?
Jakie wentylatory dodatkowe (polecano mi do tej obudowy i do mojej macierzy
2x120 + 2x92)?

I jeszcze takie pytanie, czy z doświadczenia ceny po świętach mają szansę
spaść? A jeśli tak, to mniej więcej w jakim okresie?