Re: Składam komputer, proszę o poradę

Autor: Krasnal <krasnal74wywal_at_o2.pl>
Data: Fri 28 Dec 2007 - 23:00:29 MET

To był 28 grudzień (prawdopodobnie piątek), gdy o godz. 22:23 *Tomaszek*
napisał(a):

> Wielu ludzi na tej grupie odradzi Ci zakup GoodRamów, gdyż jak twierdzą
> są z nimi problemy.

Że mogą być to nie znaczy, że muszą. Często zależy to od całej konfiguracji
płyta (chipset) oraz procesor + pamięci. Ale ja też odradzałbym tą firmę.
To po prostu tanie, "ekonomiczne" moduły i jakością wykonania myślę, że nie
dorównują porządnym markom. Autem też każdym da się jeździć ;).
Pozdrawiam.

--
To ja, Krasnal...