Re: [pyt][laptop] pytanie idiotyczne - klawisz

Autor: muk <nie_at_mam.i.juz>
Data: Fri 28 Dec 2007 - 12:02:45 MET

rkplodz wrote:

> Z góry dzięki. Możecie pisać, że jestem kompletnie nieporadna dupa - będziecie
> mieli rację.

Postaram się jakoś to wytłumaczyć :)
Ta cienka ramka, która Ci wypadła (to co leży na stole po lewej stronie)
musisz włożyć tak: |_| . W klawiaturze jest na te małe ząbki odpowiednie
miejsce, powstanie tak jakby mały "zawiasik" :) W klawiaturze jest już
taki podobny element (ino mniejszy), razem z tym co założyłeś powinny
tworzyć mniej więcej taki układ:
   __
|| ||
|| ||
|____|

I teraz najciekawsze :) To "skrzydełko" (środkowy element pod
klawiaturą) zakładasz płaską częścią do góry (czyli tym X-em na dół)
tak, aby zachodził górą na górną ramkę (ozn. G) oraz od dołu na ramkę
dolną (D). Na górną powinno to wejść na "zatrzask", dół jest połączony
luźno, tzn. można to odchylać. Na samej górze jest klawisz, przy czym
jeżeli się nic nie złamało to wejdzie na "zatrzask", jeżeli nie - użyj
Kropelki :)

Powodzenia.