[pyt][laptop] pytanie idiotyczne - klawisz

Autor: rkplodz <rkplodz.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 28 Dec 2007 - 02:53:55 MET

Hej,

Przepraszam Was za zawracanie głowy bzdetem, ale kompletnie się na tym nie
znam, nie wiem nawet czy na dobrą grupę piszę - a boję się, że napsuję. Mój
zmysł manualny mnie, jak zwykle, zawiódł.

Pisałem i w pewnym momencie zostałem z klawiszem klawiaturowym w ręku, w sumie
rozpadło się to-to na 3 części. Głupio mi cholernie, ale nigdy w układaniu
nawet lego nie byłem dobry - nie wiem co mam zrobić dalej z tym:
www.rkp.prv.pl/kl.jpg by wsadzić na właściwe miejsce. Śladów najmniejszego
wyłamania brak, wygląda, jakbym po prostu coś rozłożył.

Z góry dzięki. Możecie pisać, że jestem kompletnie nieporadna dupa - będziecie
mieli rację.

Pzdr
kf