Re: wybór laptopa - pomożecie ? :)

Autor: Tomasz Domański <tdoman_usunto__at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 28 Dec 2007 - 11:57:46 MET

Radosław Sokół wrote:
> Sprecyzuj zastosowania, do których potrzebny Ci jest komputer
> przenośny. Od razu rada: nie próbuj nim zastąpić komputera
> stacjonarnego, on ma *uzupełniać* stacjonarny w tych zastoso-
> waniach, w których trzymanie "blaszaka" na kolanach jest po
> prostu niemożliwe.

czy można prosić o rozszerzenie tej wypowiedzi - temat mnie interesuje
ponieważ planuję blaszaka oddać dziecku a sobie sprawić "desktop
replacement" w postaci jakiegoś notka - minipc skutecznie wybiłem sobie z
głowy a oszczędność miejsca jest dla mnie kluczowa - chcę wywalić z pokoju
stół na którym stoi teraz monitor, stąd pomysł notebooka którego można
używać gdziekolwiek

od razu dodam: gram okazjonalnie i raczej w starocie, filmów na kompie nie
oglądam, notek ma w zasadzie służyć tylko do pracy i netu, przenośność jest
kompletnie nieistotna - czy przy tych założeniach nie znajdę notebooka
mogącego zastąpić blaszaka?

pozdrawiam,
Tomek Domański