Re: ASUS M2R32-MVP + Radeon HD 3870

Autor: Filon by A-men <filon[cut>
Data: Fri 28 Dec 2007 - 12:10:55 MET

Użytkownik "Tomaszek" <tkepski@tstd.pl> napisał w wiadomości
news:fl1i9j$fe5$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam!
> Mam zamiar sprawić sobie nowego kompa. Wybór padł na płytę główną jak w
> temacie (http://www.agito.pl/socket_940_am2/asus_m2r32mvp.865.33610.html).
> Do tego planuję podłączyć Radeona HD 3870, z możliwością dołożenia
> drugiego za jakiś (pewnie dłuższy) czas. Na jakimś forum wyczytałem
> jednak, że podobno płyta czy chipset został zaprojektowany do pracy z
> dwoma kartami graficznymi i w przypadku podłączenia tylko jednej, jej
> wydajność mocno spada. Ma ktoś jakieś doświadczenia w tym względzie?
> Pozdrawiam

Totalna bzdura, miałem tą płytę - była OK zarówno na x1950xtx jak i na 2x
x1950xtx.
Niestety strzał zasilacza ją załatwił, więc przetestowałem parę innych
mobo - MSI K9A Platinum, DFI Infinity CFX3200-M2/G, Sapphire Pure CrossFire
3200 i ECS KA3 MVP Extreme.
Najwydajniejszą i najlepszą (w mojej subiektywnej ocenie) okazała się być
ECS KA3 MVP Extreme, którą to używam do dziś i bardzo sobie chwalę - oprócz
wydajności brałem pod uwagę potencjał OC, a ten ma najwyższy. W końcu od
czasu gdy Abit kupił ECS to jest to naprawdę najwyższa półka.

--
Pozdrawiam
Filon by A-men