Re: czy ktoś tak robił z laptopem z vistą ? (HP i ich soft)

Autor: Michal <bruneros_no_spam_at_o2.pl>
Data: Fri 30 Nov 2007 - 19:31:51 MET

> bo nie korzystam z oprogramowania HP, a katalog visty zajmuje u mnie 7,5
> GB,
> czy może aby programy HP sie komuś przydają ?

odinstaluj nortona testowa wersje i criodental manager ai juz jest
szybciej...

ja generalnie zrezygnowalem z visty na rzecz XP, troche bylo zabawy ze
sterownikami
ale sie udalo i na XP bez tego calego badziewia smiga wysmienicie :-)

jak uzyskales plytki z systemem ? co trzeba podac za dane by wyslali je ?