Re: archiwizowanie danych

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Fri 30 Nov 2007 - 19:36:11 MET

KoRnik pisze:

> a rozne takie swoje pliki, duzo zdjec, jakies projekty i takie tam smieci,
> na przestrzeni wielu lat sie tego troche uzbieralo, nie mowie, ze niewiadomo
> ile tego mam, ale po prostu plyty troche zaczely zawadzac, a te starsze juz
> ledwo co zyja, czy ze starosci, czy przez jakies zarysowania, niewazne, cos
> sie z nimi zaczyna dziac, wiec mysle o czyms pewniejszym do przechowywania
> :)

ktoś mnie pewnie zje ale.. Zdjęcia to bym przechowywał na kartach
pamięci. Mimo wszystko. resztę na magnetycznym nośniku. Im większy plik
tym utrata kilku bajtów nie robi tragedii.
DVD w tym wypadku to ślepa uliczka.
Skopuj na nie tylko najbardziej uszkodzone zbiory
a ja sie tylko pojawia to skołuj sobie odpowiedni 1TB dysk :)