czy ktoś tak robił z laptopem z vistą ? (HP i ich soft)

Autor: derwisz75 <75_at_wp.pl>
Data: Fri 30 Nov 2007 - 17:49:30 MET

jest sobie HP nx7300 z VHB (1 GB RAM) i dodatkową toną softu od HP,
zamówiłem płytki systemowe z HP i przyszła jedna z VHB a druga ze
sterownikami,
czy jeżeli wywalę wszystko z twardego (łącznie z partycjani przywracania)
i zainstaluję najpierw VHB z pierwszej płytki a potem dogram tylko
sterowniki z drugiej,
to będzie chodzić ? trochę szybciej ? i czy o czymś jeszcze powinienem
pamiętać ?

bo nie korzystam z oprogramowania HP, a katalog visty zajmuje u mnie 7,5 GB,

czy może aby programy HP sie komuś przydają ?