Re: czy ktoś tak robił z laptopem z vistą ? (HP i ich soft)

Autor: derwisz75 <75_at_wp.pl>
Data: Fri 30 Nov 2007 - 20:17:22 MET

> odinstaluj nortona testowa wersje i criodental manager ai juz jest
> szybciej...
nortona wywaliłem na poczatku i zainstalowałem AVG Free
wywale to "criodental" - to jest to coś co chce ciagle zapamiętywać hasła ?

> ja generalnie zrezygnowalem z visty na rzecz XP, troche bylo zabawy ze
> sterownikami
> ale sie udalo i na XP bez tego calego badziewia smiga wysmienicie :-)

jakiego masz XP ? HP-owego ? i co było problemem ze sterownikami

ja mam HP nx7300, model GC035ES, T5500, 1GB

> jak uzyskales plytki z systemem ? co trzeba podac za dane by wyslali je ?

dzwonisz do HP i mówisz że niechcący usunąłeś partycje odzyskiwania i
potrzebujesz płytki,
będą cię troche zbywali, ale w końcu przełączą do kobiety która wezmie od
ciebie nr seryjny
i wysle ci płytki z systemem właściym dla twojego notebooka (jakieś 2
tygodnie to trwa)
ja dostałem Vistę Home Basic, prosiłem ją aby wysłała mi XP ale powiedziała
że VHB i już

szukam kogoś teraz z XP do nx7300 wydanego przez HP aby sobie wypróbować,
ale nie mogę nikogo znaleźć, nie chce instalować jakiegoś innego XP,
chcę mieć w właściwościach systemu i windows ikonke HP,
dedykowany dla HP