Re: RAID na CF

Autor: RadoslawF <radoslaw_at_poczta.emitel.pl>
Data: Wed 28 Nov 2007 - 10:11:33 MET

Dnia 2007-11-27 23:45, Użytkownik Osadnik napisał:

> E tam od razu utrudniam, swojego już bardziej wygłuszyć nie mogę, ciągle
> słyszę wibrujące dyski na gąbkach, pracujące niewyłączalne
> wentylatory... i czas ładowania sytemu... Zazwyczaj potrzebuje tylko
> dostępu do WWW, wiec po co mam uruchamiać cała machinerię? i dostęp do
> plików by nagrać CD/DVD.

Poszukaj elementów wyciszających HD. Zmień radiator i wentylator
na procesorze, karta GFX oczywiście z pasywnym chłodzeniem.
Jedynie CD/DVD nie bardzo idzie wyciszyć ( w czasie pracy).
Do tego obudowę komputera wstaw gdzieś pod stół czy biurko
i powinno być sporo lepiej.

> Laptop więcej kosztuje niż pomysł z kartami CF.

Kosztuje więcej ale załatwia sprawę globalnie.

Pozdrawiam