monitor - maly odsiew 19'

Autor: toak <toak_at_wp.pl>
Data: Wed 28 Nov 2007 - 09:59:12 MET

Witam
Z powodu braku dostepu do www, a jak juz mam to krotko, wybralem grupe
monitorow - z ktorych (lub innych) musze jeszcze w listopadzie
wybrac 1szt.
Zastosowanie: domowe z malym udzialem gier dla dzieci, cali 19' i raczej nie
panorama (nie widze sensu-filmy ogladam na tv). Dobrze jak beda ladne kolory
(bardzo amatorska obrobka zdjec i filmow).
Cena 1000-1300 zł.
Oto i wybrane z gaszcza, niestety juz nie mam jak poczytac o nich - nikogo o
to tez nie prosze - po prostu jak trafi sie posiadasz ktoregos to prosze o
opinie:

iiyama B1902S-B1
iiyama ProLite H481S
iiyama ProLite E481S-S3S silver