Re: RAID na CF

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Tue 27 Nov 2007 - 23:45:27 MET

RadoslawF pisze:
> Dnia 2007-11-27 22:55, Użytkownik Osadnik napisał:

> Mam wrażenie że utrudniasz sobie życie. Skoro potrzebujesz cichego
> komputera to na dzień dzisiejszy łatwiejsze i bardziej ekonomiczne
> będzie wyciszenie posiadanego (z ewentualną zamianą na laptopa)
> niż kombinacje alpejskie z kartami CF i RAIDem.

E tam od razu utrudniam, swojego już bardziej wygłuszyć nie mogę, ciągle
słyszę wibrujące dyski na gąbkach, pracujące niewyłączalne
wentylatory... i czas ładowania sytemu... Zazwyczaj potrzebuje tylko
dostępu do WWW, wiec po co mam uruchamiać cała machinerię? i dostęp do
plików by nagrać CD/DVD.

Laptop więcej kosztuje niż pomysł z kartami CF.