Re: Czy to prawda, że nie da się kupić nowego laptopa z XP?

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Tue 27 Nov 2007 - 08:35:18 MET

> Jakoś kupiłem samochód w salonie samochodowym i po wybraniu wszystkich
> potrzebnych mi opcji wyjechałem (SAM!)

komputer po wyciagnieciu z pudelka tez sam odpalisz i bedziesz mial OSa
jesli z nim kupiles komputer.

> z tego salonu i przez trzy lata nie musiałem myśleć o samochodzie, tylko o
> tym, gdzie mam jechać i po co.
> Uważasz, że samochód jest mniej skomplikowany?

chcesz powiedziec ze przez 3 lata nie byles ani raz w ASO w celu dokonania
przegladu czy zmiany oleju?:)

> Trzymając się analogii z samochodem, jeśli wleję paliwo z innej stacji
> benzynowej, to nie jest powód by samochód stanął na środku drogi.

no chwila, ale jak masz notebooka i zainstalowane to co potrzebujesz to
sobie pracujesz ile chcesz. pod warunkiem ze czegos nie zepusjesz albo samo
sie nie zepsuje.
dokladnie jak z samochodem, nie musisz nic grzebac jesli nie chcesz.

> Linux to jest taka sama mutacja systemu operacyjnego jak go-kart lub inny
> składak samochodowy, który z założenia jest przeznaczony dla hobbystów i
> niejako z definicji przeznaczony do grzebania w nim. Nie znaczy to, że
> zwykły śmiertelnik nie może się nim przejechać, ale bez znajomości jego
> mechanizmów i udoskonaleń długo nie pojeździ.

jak masz interfejs graficzny to zwykly nie znajacy sie uzytkownik moze sobie
poklikac czy napisac cos w wordzie. bez interfejsu graficznego uzytkownik
ktory nie zna sie na linuxie nie zrobi nic. wiec nie pisz ze zwykly
smiertelnik poradzi sobie z linuxem a z vista juz nie:D

w przeciwienstwie do jakiego kolwiek systemu windows ktory z definicji ma
okienka i nawet idiota jest w stanie gdzies sobie cos kliknac i moze mu sie
uda cos zrobic.

> Podsumowując, kupuję komputer z systemem i ma to działać! Czy to jest
> takie dziwne?

dokladnie tak jest, wyciagasz z pudelka wlaczasz i masz gotowy do pracy
system, ale przeciez tak jest. ty sobie nawet z low-endowym Asusem nie
potrafiles poradzic wiec nie wymagam od ciebie znajomosci systemu na tyle
zebys sobie poradzil z konfiguracja zaawansowana visty.
ale jak ja odpalisz bedziesz w stanie sobie poklikac po stronach cos:) bo
offica to pewnie ktos ci bedzie musial doinstalowac.

> To tak samo, jakbyś wtrącił uwagi na grupie pl.misc.samochody, że twoje
> nowe auto się źle prowadzi. Mógłbyś otrzymać odpowiedź, że nie znasz się
> na samochodach, a jeśli nie używasz składaka, to w ogóle nie ma z Tobą o
> czym rozmawiać.

na pms pomagaja zarowno z nowym, starym, czy hobbistycznym skladakiem,
zarowno komus kto sie zna czy nie zna zupelnie.
jak bys czytal lepiej ta grupe to bys wiedzial:)

--
pzdr
piotrek