Po zmianie DVD-RW kłopot z DVD-R

Autor: User <User_at_itisme.com>
Data: Tue 27 Nov 2007 - 08:48:52 MET

Witam!

Kupiłem nową nagrywarkę ASUS DRW-1814BL.
Do tej pory miałem LITE-ONa SOHW-832S.
Mam również TOSHIBĘ DVD-ROM SD-M1712,
jestem bowiem zwolennikiem nieużywania
nagrywarki do czytania płyt.
Toshiba radziła sobie znakomicie z wieloma
sesjami zapisanymi na płytach DVD przy pomocy
LITE-ONa. Natomiast na płytach DVD zapisanych
na ASUSie widzi tylko 1-szą sesję.
Wiem, że niektóre DVD-ROM tak mają, na przykład
Toshiba SD-M18, ale moja SD-M1712 była OK.
Wiem, że zawsze mogę ją odczytać na nagrywarce,
muszę jednak pamiętać, że na danej płycie było
więcej sesji, bo domyśleć się tego nie sposób.

Czy ktoś miał taki przypadek i mógłby coś doradzić?

Pozdrawiam
User