Re: Jaką nagrywarkę DVD kupić? - bardzo proszę o radę

Autor: User <User_at_itisme.com>
Data: Tue 27 Nov 2007 - 08:33:46 MET

> Tak, mam Samsunga na SATA. Zarówno na płycie obsługującej SATA I jak i
> II (wiem, nie ma czegoś takiego).
>
> Zresztą co takiego problematycznego miałoby być w instalacji systemu?
> Cóż tam takiego dziwnego się dzieje? Że trzeba załadować odpowiednie
> moduły to jasne, później to po prostu działa.

Problem polega na tym, że podczas instalacji przeglądając i instalując
sprzęt nie potrafi zainstalować nagrywarki SATA. Komunikat, który się
pojawia (nie mam go w tej chwili pod ręką) nie pozostawia żadnych
wątpliwości, że przyczna tkwi w tym, że napęd jest SATA.

Co do nagrywarek Pioneer, to mam złe doświadczenia z pracy. Podobnie
zaprzyjaźniona z nami firma, która zresztą nam te Pioneery doradziła,
po jakimś czasie (około roku) też miała problemy z 2 na 4 takimi DVD-RW.

Ostatecznie zdecydowałem się na ASUSa DRW-1814BL.
Jest cichutka i robi wszystko co trzeba. Zobaczymy jak będzie później

Pojawił się jednak w związku z tym inny problem, ale rozpocznę go
w nowym wątku bo zakupu magrywarki już nie dotyczy.

Dziękuję Wszystkim za wszystkie rady i pozdrawiam
User