Re: ( ! długie) Ostrzeżenie o działaniu systemu negocjacyjnego hurtowni komputerowej AB S.A.

Autor: Piotr <piotr_at_alpha.net.pl>
Data: Thu 22 Nov 2007 - 01:07:26 MET

bajkonur@interia.pl pisze:

> a czy przeczytales do konca, ze firma AB S.A. takze nie przeczytala swojego
> regulaminu ? i gdyby przeczytala to nei byloby tej sytuacji w ogole ?
Na podstawie tego, co napisałeś, nie sposób ocenić bez definicji
zapytania cenowego (to, co dopisałeś, to Twoja interpretacja) oraz bez
punktów dotyczących limitu kredytowego. Możliwe, że według regulaminu
posiada go każdy, możliwe, że ten punkt nie dotyczy Ciebie, o ile
płatność realizowana jest przy odbiorze przesyłki itp itd.

> chcialbym, ale niestety nie moge, bo jest on dostepny jedynie po zalogowaniu,
> ale dlatego to co cytowalem wzialem w cudzyslow zeby bylo wiadomo ze jest
> cytowane dokladnie
Nie w cudzysłów, a w "&#8222;":P

> Przyganial kociol garnkowi ?
Nie, ja nie jadę po konkretnej firmie, a to spora różnica.

Poza tym pisząc ten post powinieneś raczej napisać: ludzie, czytajcie
regulaminy i umowy, które podpisujecie, ja tego nie zrobiłem i mam za
swoje, zamiast oj rety rety, wprawdzie nie przeczytałem, ale i tak
powinno być tak, jak ja chcę.

EOT, NTG i pare innych skrótów;)

pozdrawiam
p.