Re: ( ! długie) Ostrzeżenie o działaniu systemu negocjacyjnego hurtowni komputerowej AB S.A.

Autor: <bajkonur_at_interia.pl>
Data: Wed 21 Nov 2007 - 18:17:08 MET

> 2. Twój problem, nie czytasz regulaminu, nie widzisz, co gdzie wpisujesz.

a czy przeczytales do konca, ze firma AB S.A. takze nie przeczytala swojego
regulaminu ? i gdyby przeczytala to nei byloby tej sytuacji w ogole ?

> 3. Jeśli cytujesz fragmenty regulaminu-podaj bezpośredni link.

chcialbym, ale niestety nie moge, bo jest on dostepny jedynie po zalogowaniu,
ale dlatego to co cytowalem wzialem w cudzyslow zeby bylo wiadomo ze jest
cytowane dokladnie

> 4. Wypada pod takim postem podpisać się imieniem i nazwiskiem.
> pozdrawiam
> p.

Przyganial kociol garnkowi ?
Ja tylko informuje o sytuacji i robie to w takiej formie jaka uwazam za
stosowne.
Gdyby byla nieprawdziwa, albo nie miala miejsca i byla tylko oszczerstwami, to
firma AB S.A. spokojnie moglaby poszukac mnie i wytoczyc sprawe o oszczerstwo
itd itp.

pozdrawiam,
Kuba