Re: 7600GT a 8600GT

Autor: Fenio <Fenio_at_nie.ma.maila>
Data: Wed 21 Nov 2007 - 17:15:40 MET

Mariusz Kruk wrote:
> Hmm... ciekawe. Twierdzisz zatem, że to, że widzę migotanie na moim
> staruteńkim telewizorze (kiedyś tego nie dostrzegałem), to nie kwestia
> samego telewizora, tylko przyzwyczajenia do CRT w 85Hz?

Migotanie to subiektywne odczucie i jego postrzeganie jest zależne od
przyzwyczajeń. Mi się kiedyś wydawało że 85Hz to już super obraz i migotania
nie widać, po przejściu na 100Hz zmieniłem zdanie. Nie bez powodu zaczyna
sie produkować telewizory 120Hz.

> Etam. Wciąż będę twierdzić, że na starych monitorach CRT dawało się
> (i daje się wciąż) pracować na 50, czy 60Hz. Jak pisałem, kwestia
> czasu wygaszania luminoforu. Stare kineskopy miały dużo większą
> bezwładność,
> przez co dłużej plamka świeciła.

Nie aż tak dużą aby 60 a tym bardziej 50Hz było akceptowalne dla wzroku. Te
60Hz można co najwyżej przyrównać do 75Hz na nowszych monitorach CRT.

--
Pozdrawiam
Fenio