Re: 7600GT a 8600GT

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Wed 21 Nov 2007 - 21:09:30 MET

"Fenio" <Fenio@nie.ma.maila> Odpowiedz na news:fi1lja$bfn$1@news.onet.pl:

> Migotanie to subiektywne odczucie i jego postrzeganie jest zależne od
> przyzwyczajeń. Mi się kiedyś wydawało że 85Hz to już super obraz i
> migotania nie widać, po przejściu na 100Hz zmieniłem zdanie. Nie bez
> powodu zaczyna sie produkować telewizory 120Hz.

120Hz to to samo co 100Hz tyle że dla NTSC.
Oczywiście nie ma sensu pisać że te "120"Hz dla TV LCD/Plazma to absurd. I
tylko w marketingu ma to sens. Po polega to na tym że półpola obrazu są
skalowane do pełnej rozdzieloczści i wyświetlane z podwojoną prędkościa. Daje
to 2x wiecej klatek na sekunde i niweluje problem z przeplotem.

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski