Re: 7600GT a 8600GT

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 21 Nov 2007 - 10:38:55 MET

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Fenio"
>Szczególnie to widać jak się na codzień korzysta z TV kineskopowego 100Hz
>albo obojętnie jakiego LCD/Plazmy.

Hmm... ciekawe. Twierdzisz zatem, że to, że widzę migotanie na moim
staruteńkim telewizorze (kiedyś tego nie dostrzegałem), to nie kwestia
samego telewizora, tylko przyzwyczajenia do CRT w 85Hz?

>To samo tyczy się monitorów CRT. Jak ktoś
>na codzień używa 100Hz to przesiadka na 85Hz jest od razu negatywnie
>odczuwalna, 75Hz to już wyraźnie widoczne migotanie a to przecież aż 75
>wyświetleń obrazu na sekunde :) Więc co my tu o marnych 25fps będziemy gadać
>kiedy nawet w kinie przy niektórych ujęciach widoczne jest klatkowanie.
>Szczególnie dobrze to widać gdy kamera przesuwa się na boki względem
>otoczenia.

Etam. Wciąż będę twierdzić, że na starych monitorach CRT dawało się (i daje
się wciąż) pracować na 50, czy 60Hz. Jak pisałem, kwestia czasu
wygaszania luminoforu. Stare kineskopy miały dużo większą bezwładność,
przez co dłużej plamka świeciła.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ A  user will find any interface design intu-
\  Kruk@epsilon.eu.org   / itive...with enough practice.