Re: Dlaczego Toshiba montuje w laptopach powolne dyski (4200 prm) ?

Autor: Agent <agentmietek_at_op.pl>
Data: Wed 21 Nov 2007 - 15:15:35 MET

news:fi1dtr$1mm$1@polsl.pl...

> No ale w takim przypadku musisz szukać w innej *kategorii*
> produktów. Bo, kontynuując analogię motoryzacyjną, na razie
> wygląda to tak, jakbyś ten 2.5-litrowy silnik chciał wepchnąć
> do Daewoo Tico. Nie da się. Po prostu się nie da. Jak chcesz
> taki silnik, nawet za cenę dużego spalania, to kup pickupa.
> Zapłacisz dużo więcej, będzie dwa razy większy i cięższy,
> ale będzie miał Twój wybrany silnik.

Nie rozumien twoich analogii motoryzacyjnych.
Wg mnie w motoryzacji każdy ma wybór i np może kupic sobie Clio 75KM i może
np kupic sobie CLio sportowe pewnie z 150-200 KM.

> [...]
> jeszcze mobilnych w sensie "można je wsadzić do torby i prze-
> nieść, jak ktoś ma krzepę w ramionach" i - co dla Ciebie
> ważne - wyposażonych w pojemne i szybkie dyski, spore możli-
> wości rozszerzania pamięci, najszybsze procesory i dużo
> różnych wyjść. Nie pracują długo na baterii, ale dają duże
> możliwości. To właśnie takie "pickupy". Natomiast te popularne
> komputery w klasie do 3000-3500 zł to takie "Tico" i nie
> szukaj tam zbyt dokładnie pojemnych dysków i innych wysoko-
> wydajnych bajerów, bo rzadko się tam pojawią w ogóle...

W laptopach można niekiedy zapłacić i wybrać model podobnie jak w aucie co
kto chce: jeden chce klime inny osczędny silnik. W laptopie tę róznie można
obstawiać jeden chce cisze i długa prace na baterii, inny chce wydajność.
Wiem że obie cech jest ciężko pogodzić ale nie można krytykowac wszystkich
którzy wybierają laptopa do innych zastosowań niż Twoje i radzic i desktopy.
Wiem że w laptopa da się też grać chociaz w przeważającej większości nie są
one do tego stworzone. Ale napraw e. Przestań +mówić wszytkim że bateria
jest najważniejsza i wszystko inne drugorzędne. Ludzie kupują notki dla
naprawdę róznych zastosowań i nie sosujmy jednego kryterium doboru a jak
czytał twoje archiwum to tylko na baterii Ci zależy