Re: Czy to prawda, że nie da się kupić nowego laptopa z XP?

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_polsl.pl>
Data: Wed 21 Nov 2007 - 15:19:57 MET

Piotrek pisze:
> ja to wiem, ty to wiesz i polowa ludzi na tej grupie rowniez:)
> ale my to nie przekroj spoleczenstwa jesli chodzi o wiedze z zakresu
> komputerow, wiele osob idzi ekupic komputer ktory jest tani i ma
> ladniejsza obudowe.

No dobrze, ale to nic nie zmienia :) Najwyżej jest ich własna
wina, że kupili badziewie. Ani my świata nie zmienimy, ani oni
nie będą mieli racji narzekając na wszystko, ino nie na siebie
samych.

Opamiętanie zawsze przychodzi, ale niestety często bez nauki.
Kolejny zakup znów według tych samych zasad :/

> ale nie powiedzial ze pozmienialo sie cos i nie chce mu sie szukac tylko
> napisal ze Vista jest do dupy:)

I to też problem. Kiedyś każdy program wyglądał inaczej i
albo człowiek się uczył i był elastyczny, albo się nie
nadawał do obsługi komputera. Dzisiejsze systemy z jednej
strony ułatwiają pracę niewątpliwie, ale z drugiej --
ogłupiają w pewnym stopniu.

> konsultowac to sie jeszcze trzeba miec z kims, niekoniecznie sprzedawca
> w sklepie jest dobrym doradca bo czesto wypycha to na czym ma najlepszy
> zarobek, albo co mu lezy na magazynie.

Aaaa, to inna sprawa. I też oczywista tylko dla niektórych.
Sam spotykam się z sytuacją "a sprzedawca mi powiedział że
to co doradzałeś to do niczego bo on coś lepszego i tańszego
doradzi".

Ja mówię o osobnych osobach zajmujących się doradztwem,
w ogóle nie zaangażowanych w sprzedaż, montaż czy wdrożenie
(bo cokolwiek z tego często prowokuje, by doradzić coś, co
przyniesie zysk przy okazji).

|                 |  Administrator, Politechnika Śląska    |