Re: Dlaczego Toshiba montuje w laptopach powolne dyski (4200 prm) ?

Autor: Agent <agentmietek_at_op.pl>
Data: Wed 21 Nov 2007 - 14:27:05 MET

news:fi1at2$sge$1@polsl.pl...

> [...]
> jeszcze raz, bo jej nie zrozumiałeś chyba.

> Uruchamiam go w czasie prowadzenia zajęć (i nie chcę wtedy
> wyciągać zasilacza i szukać wolnych gniazdek, bo potrzebny
> mi jest sumarycznie przez kilkadziesiąt minut na kilka
> godzin), w czasie przerw jak studenci chcą coś się dowie-
> dzieć a propos swoich ocen, w domu jak chcę komuś w innym
> pokoju coś przeczytać albo pokazać znajomym jakąś galerię
> zdjęć przez pół godzinki, albo po prostu siadając wygodnie
> w fotelu i pisząc artykuł bez ciągnącego się za mną kabla
> i grzejącego się modułu ładującego akumulatora.

My się chyba nie rozumiemy. Ja nie neguję żeby laptopa kupować jak
najoszczędniejszego. Mówie tylko że nie zawsze się tego od niego oczekuje.
Ja np wolę nico wyższa wydajnośc kosztem mniejszego czasu na baterii. Do
pokazania zdjęć znajomym czy podłączenia laptopa do tv i obejrzeina filmu
spokojnie mi starczy i nie narzekam. Dla mnie fajnie będzie jak będą
stosowane na szeroką skalę ogniwa paliwowe do laptopów.

> Właśnie. I nie należy tego popierać.

Ja nie popieram.