Re: upgrade biosu - p5b deluxe

Autor: Psychotrop vel Grzesiek \ <psychotrop_sp_at_op.pl>
Data: Wed 21 Nov 2007 - 14:24:57 MET

maX pisze:
> Wystarczy spojrzeć na opis tej płyty na stronie Asusa i widzimy że jest
> ona wyposażona w CrashFree BIOS i to wersji 3 (cokolwiek by ten numer
> nie miał znaczyć :). W manualu do płyty napewno będzie ze szczegółami
> opisany sposób użycia tej funkcji.

właśnie pytałem kolegę od którego kupiłem tą płytę.
mówi że próbował wszystkiego i nie zadziałało.
robił to w różnych konfiguracjach pamięci, resetował bios, próbował z
flasha, z dyskietki z cd ...

nie mówię żeby Marcin odpuścił - dzielę się tylko informacjami :)

--
Psychotrop vel Grzesiek "Laska" Lasocki
(wytnij _sp) psychotrop_sp@op.pl