Re: Kupno komputera z legalnym systemem

Autor: RudeBoy <g.kopec_at_SPAM_BLOKdobaku.pl>
Data: Sun 18 Nov 2007 - 21:03:26 MET

JoteR pisze:

> W linku, który Ci podałem, w ogóle nie traktuje.
> A nie, przepraszam, jest rozdział 4. Przeniesienie:
> "Przekazane muszą zostać wszystkie składniki, nośniki, materiały drukowane,
> niniejsza Umowa Licencyjna oraz Certyfikat Autentyczności, jeśli istnieje."
> A jeśli istnieje przyklejony do obudowy? Muszę przekazać razem z budą? ;-)
> Inna sprawa: jeden z moich komputerów składa się z maty gumowej, połozonej
> na niej zintegrowanej płyty głównej i zasilacza pod stołem - taki zestaw do
> testów laboratoryjnych. I przepraszam - gdzie mam nakleić ten CoA? Tylko bez
> [...]

Brachu, ja wiem ze cale to COA i wszystko co sie z tym wiaze jest glupie
:) Tez tego gowna nigdy nie naklejam na swoje kompy. Nie mniej jednak
wiem, gdzie mam pochowane COA i jak trzeba to je okaze :) Pomijam fakt,
ze bude w swoim kompie to w ciagu roku 3 razy zmienialem :)

--
RudeBoy Selecta
ASUS P5W DH Deluxe + Core2Duo E6300 @2,45GHz + 4GB RAM OCZ