Re: Prosba o pomoc przy wyborze zestawu..,

Autor: Roket <robertsad_at_wp.pl>
Data: Sun 18 Nov 2007 - 21:00:41 MET

Użytkownik "rom3k" <rom3k2@wp.pl> napisał w wiadomoœci
news:fhq20h$5ek$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Hm, obilo mi sie o uszy ze wszystkie procesory z serii to jest to samo
> i sie identycznie podkrecaja i ze najbardziej oplaca sie brac ten
> najnizszy? Po tym co napisales mam rozumiec ze E2140 nie podkreci
> sie spokojnie na2,7 tak jak E2160?

   Procki E2140/2160 sie roznie kreca.
   Z E2140 wycisniesz mniej, jakies 2,5 stabilnie
   Ja z E2160 mam 2,7 (FSB 300x9), na 333x9 tez poszedł czyli 3 MHz
   E2140 tyle Ci nie da. Poza tym szukaj procka z revision M0, unikaj L2.
   Rewizja L2 ponoć ma ograniczenia na FSB, gdzieœ o tym czytałem,
   ale czytałem też że to zależy od egzemplarza procka i nie należy się
   przejmować rewizjš tylko kręcić, kręcić.