Re: Kupno komputera z legalnym systemem

Autor: Rafal Franczak <franek_at_usun_to.kolorowe.krakow.pl>
Data: Sun 18 Nov 2007 - 22:19:06 MET

RudeBoy napisał(a):

> Brachu, ja wiem ze cale to COA i wszystko co sie z tym wiaze jest glupie
> :) Tez tego gowna nigdy nie naklejam na swoje kompy. Nie mniej jednak
> wiem, gdzie mam pochowane COA i jak trzeba to je okaze :) Pomijam fakt,
> ze bude w swoim kompie to w ciagu roku 3 razy zmienialem :)

Na zaślepce dla CD/DVD :-)
najbardziej mobilna i typowa część obudowy.

A za idiotyzm uważam naklejanie przez sprzedawców COA na spodzie
laptopa. Może w biurze to zdaje egzamin.
W laptopie głównie wożonym w teren, używanym i w przeciągu i w pociągu,
na blacie stolika w jakimś fastfoodzie ta naklejka ma małe szanse przeżycia.

Rafał