Re: Kupno komputera z legalnym systemem

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 18 Nov 2007 - 15:02:44 MET

"RudeBoy" napisał:

> Jesli chodzi o COA licencja XP traktuje temat podobnie.

W linku, który Ci podałem, w ogóle nie traktuje.
A nie, przepraszam, jest rozdział 4. Przeniesienie:
"Przekazane muszą zostać wszystkie składniki, nośniki, materiały drukowane,
niniejsza Umowa Licencyjna oraz Certyfikat Autentyczności, jeśli istnieje."
A jeśli istnieje przyklejony do obudowy? Muszę przekazać razem z budą? ;-)
Inna sprawa: jeden z moich komputerów składa się z maty gumowej, połozonej
na niej zintegrowanej płyty głównej i zasilacza pod stołem - taki zestaw do
testów laboratoryjnych. I przepraszam - gdzie mam nakleić ten CoA? Tylko bez
brzydkich wyrazów, proszę...

JoteR