Re: Jaka karta WiFi i jaki punkt dostępu?

Autor: Piotrwarez <piotrwarez_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 17 Nov 2007 - 22:33:29 MET

Założyłem kilka pentagramów i nikt nie narzeka. Nawet w trudnych warunkach -
np. duży sklep metalowe półki i po ponad sto metrów w każdą stronę i działa.
Na linksysy narzekają, choć zależy od modelu. A pentagram który podałem
działa doskonale. Nie narzucam - mówię co wiem.

Tylko MAC? Gratuluję beztroski. Uzyskać po jakim MACu się łączysz jest
dziecinnie proste. Jest trochę sprytnych programów. Proponuję wyłączyć
rozgłaszanie SSID, włączyć filtrowanie MAC i dobre szyfrowanie. Nie rozumiem
czemu sie bronicie przed szyfrowaniem? Skonfigurować i działa. Można
słabsze - w najgorszym razie WEP 128bit.

Do tego co chcesz zrobić musisz mieć router. Jeśli byś miał przewodowy
router, bez WiFi to do niego byś podłączał AP. Taki router możesz sobie
zrobić np. ze starego komputera i podpiąć AP ale po co? Łatwiej, szybciej i
taniej gotowy router WiFi.