Re: Jaka karta WiFi i jaki punkt dostępu?

Autor: Iluminat <iluminat_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 17 Nov 2007 - 22:16:41 MET

Dnia Sat, 17 Nov 2007 21:32:33 +0100, KILu napisał(a):

> Używałeś tego w trudnych warunkach czy masz i po prostu działa przy
> codziennym korzystaniu z sieci?

Z Pentagrama znam tylko akumulatorki (zacne w miarę za tą cenę i do
odtwarzacza mp3). Z innymi rzeczami nie miałem kontaktu, chociaż nie
słyszałem pochlebnych opinii.

> Osobiście unikałbym wynalazków w rodzaju
> Pentagrama, a kupiłbym coś bardziej markowego - jakiś Linksys (może
> befw11s4? potrafi sporo, a jeśli się okaże, że to za mało można do niego
> wrzucić alternatywny soft), D-Link, Asmax. Do tego karta dla PC - coś na
> PCI, a jeśli "dongle" USB, to również firmowy (sam używam kilku różnych
> kart, w tym Linksysa i nie narzekam, choć chyba najlepiej wypada
> zainstalowany w notebooku Zyxel na PCMCIA - ale to inna bajka). WPA2...
> no, można, ale czy nie wystarczy coś słabszego + filtrowanie MAC?

No właśnie, czy nie wystarczy tylko sam adres MAC? Na razie byłoby tylko
jedno urządzenie. W przyszłości może jeszcze laptop jakiś.
Czyli to nie AC tylko router jest mi potrzebny?

--
Pozdrawiam,
Iluminat