Re: Jaka karta WiFi i jaki punkt dostępu?

Autor: Piotrwarez <piotrwarez_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 18 Nov 2007 - 11:24:57 MET

Można uprawiać seks bez zabezpieczenia i nie mieć dzieci ani chorób.

Pamiętajcie że to Wasz wybór.

Równie dobrze po co zamykać drzwi?

Po co czyścić broń skoro nie bedę strzelać?

Widziałem dużo różnych włamów i to tam gdzie przecież: "nikt nie ma po co
się włamywać". Okazja czyni złodzieja.

Czasem 9 latek potrafi się włamać do niezabezpieczonej sieci, bo tylko
sprawdza czy da się.

Z konsekwencjami jednak musicie się liczyć.

Nie jestem wyrocznią, ale w necie jest mnóstwo artykułów i dyskusji na ten
temat, jest całkiem spora literatura naukowa na te tematy, wystrzy iść do
biblioteki. 9 latek najpierw czyta jak się ma włamać a potem się włamuje -
taka jest kolejność dziejowa.

Słowem - czytać trzeba, nie mówić w stylu: "mój rząd jest najlepszy bo
zrobił wiele dobrego".

Jeszcze jedno - przyjmujcie za monetę najgorsze możliwe rozwiązanie - bo to
przygotuje Was na wszystko.

P.S. Nawet z WPA2, fitracją MAC, ukryciem SSID, radiusem, listami dostępu da
się włamać - jest tylko o wiele, wiele trudniej. Im więcej zabezpieczeń tym
lepiej. Na duże odległosci mocne szyfrownie może być problemem ale wtedy
wystarczy mocniejsza antena!