Re: [OT] Re: Gdzie kupic PC-ta?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Fri 16 Nov 2007 - 23:57:30 MET

** Mich@l <kzvfvbk.hfhagb@tnmrgn.cy> wrote:

> Pokaż mi producenta (oczywiście pomijając jakichś niszowych) który nie
> dołącza sterowników pod Windows. Do jakiegokolwiek sprzętu... Ja osobiście
> miałem spore problemy z instalacją pod Linuksem np. Logitecha Communicate
> STX.

Zaraz. Miałeś problem z jakąś kamerą i na tej podstawie określasz, że coś nie
tak jest z kamerami w Linuksie? Jakbyś np. napisał, że interfejs V4L2 ma coś
nie tak to by miało sens.

A tak to po prostu napisz, że nie wszystkie kamery mają sterowniki pod Linuksa
- to jest całkiem oczywiste przecież.

Zapewniam Cię, że kamery fajnie działają z Linuksem, zarówno takie przemysłowe
jak i użytkowe. A Skype? No trudno - to problem Skype nie Linuksa.