Re: [OT] Re: Gdzie kupic PC-ta?

Autor: <Mich_at_l>
Data: Sat 17 Nov 2007 - 00:07:23 MET

W dniu 2007-11-16 23:57, Konrad Kosmowski pisze:

> Zaraz. Miałeś problem z jakąś kamerą i na tej podstawie określasz, że coś nie
> tak jest z kamerami w Linuksie? Jakbyś np. napisał, że interfejs V4L2 ma coś

Tak. Polecanie Linuksa osobom "zielonym" uważam za nieodpowiedzialność,
a wręcz sabotaż. Człowiek idzie do sklepu, kupuje kamerkę i to ma
działać, bez przysłowiowego "kompilowania jądra".

> Zapewniam Cię, że kamery fajnie działają z Linuksem, zarówno takie przemysłowe
> jak i użytkowe. A Skype? No trudno - to problem Skype nie Linuksa.

To nie problem Linuksa czy Skajpa ale problem użytkowników.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl