Re: [OT] Re: Gdzie kupic PC-ta?

Autor: <Mich_at_l>
Data: Fri 16 Nov 2007 - 23:53:48 MET

W dniu 2007-11-16 23:44, Konrad Kosmowski pisze:

> Jest dokładnie tak jak pod Windows - jeżeli kamera ma sterownik to działa
> fajnie, jeżeli nie ma to mogiła. No z tą różnicą, że Linux ma te wszystkie

Pokaż mi producenta (oczywiście pomijając jakichś niszowych) który nie
dołącza sterowników pod Windows. Do jakiegokolwiek sprzętu... Ja
osobiście miałem spore problemy z instalacją pod Linuksem np. Logitecha
Communicate STX.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl