Re: AMD ATHLON 64X2 6000+AM2 czy CORE 2 QUAD Q6600 2.4GHz?

Autor: tg <a_at_a.a>
Data: Thu 15 Nov 2007 - 21:00:00 MET

> pytanie jak wyżej. Komputer w zasadzie nie używany do gier, a do konwersji
> filmów,

troche szybciej bedzie

> łamania haseł,

zazwyczaj mozna odpalic program kilka razy dla roznych przedzialow

> analizy dysków twardych, skanowania slajdów
> dedykowanym do tego celu urzadzeniem Plusteka, ogladania filmów HD itp.
> Zasadniczo nie będą w jednym czasie prowadzone operacje wielowątkowe.

zasadniczo to jak cos wykorzystuje jadro w 100% to lepiej miec je 2
i puscic sobie to osobno...

> Zastanawiam się też czy nie lepiej wydać pieniadze na jednordzeniowca
> (powiedzmy 3,4 GHz)

kup e2140 czy e2160 i pusc na 3,2ghz - zamiast 950 na quada czy 550 na
athlona wydasz 230 pln a tego athlona moje e2140 bije we wszystkim (?)

w sandrze (tak, wiem, ale daje to jakis obraz;) ) wyglada to tak:

http://img401.imageshack.us/img401/5088/clipboard01ot2.jpg

http://img401.imageshack.us/img401/2472/clipboard02jx7.jpg