Re: AMD ATHLON 64X2 6000+AM2 czy CORE 2 QUAD Q6600 2.4GHz?

Autor: rom3k <rom3k2_at_wp.pl>
Data: Fri 16 Nov 2007 - 14:41:34 MET

> kup e2140 czy e2160 i pusc na 3,2ghz - zamiast 950 na quada czy 550 na
> athlona wydasz 230 pln a tego athlona moje e2140 bije we wszystkim (?)

Witam, ja przy okazji mam takie pytanie, bo planuje kupno komputera w miare
taniego ok 1500zl. I tak doszedlem do wniosku ze nie ma sensu kupowac
c2d E4xxx czy E6xxx tylko wlasnie e2140 i podkrecic a za oszczedone
pieniadze kupic przyszloscioa plyte ktora obsluzy quada, i oczywyscie jak
te procesory stanieja do rozsadnych cen to wtedy wymienic.
Myslalem o plycie Asus p5k, a Ty jakiej uzywasz do podkrecania?
Jaka masz temp na procesorze przy 3,2ghz? czy uzywasz standardowego
chlodzenia?

Co wogole znaczy ze plyta nadaje sie do podkrecania? gdzie w opisie plyty
mozna to
wyczytac, na jakie parametry zwracac uwage?

pozdrawiam