Re: Komputer się nie uruchamia...

Autor: piotreq <vs1981[no.spam>
Data: Thu 15 Nov 2007 - 20:57:30 MET

> Ja bym jeszcze sprawdził inne ramy, ta płyta ma ustawianie fsb zworkami ?
> Jeśli tak to ustaw 100 albo 133 MHz, wstaw kostke, jak odpali to ustaw ramy
> ręcznei na 166 zamiast defaultowych 200 ( jeśli to ddr400), jeśli słabsze to
> zwiększ timing , może pomoże.
>
> Baterie od biosu sprawdzałeś ? Może siadła

Bateria ma 3,2V więc jest okay, pamięć 333MHz, co ciekawe mój sprawny procesor
też nie odpala na tej płycie - ani razu nie pojawiło się nic na ekranie.
Wrzuciłem wszystkie elementy do mojej sprawnej płyty głównej - wszystko chodzi
normalnie. Czyli pozostaje mi jedynie winić płytę główną, tylko teraz będzie
ciężko ze znalezieniem nienajgorszej, nowej w korzystnej cenie (o parametrach
zbliżonych do tej MSI KT4AV).