Re: Fujitsu Siemens ESPRIMO Mobile V5505

Autor: mk_102 <telekomputer_at_telekomputer.pl>
Data: Mon 12 Nov 2007 - 23:27:03 MET

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
napisał w wiadomości news:fh9qff$9tq$1@flis.man.torun.pl...

> A jednak nie zapłacę za nigo ani złotówki, a jeśli nawet zapłacę
> jakąś/ileś złotówkę/złotówek, to nie zapłacę ani 7k, ani 3k, ale
> jakieś drobne albo nawet zarobię na inflacji, jako że nie jestem
> wierzący w cuda gospodarcze V RP.

Podałeś linka do konkretnej oferty Ery, a z niej wynika to co napisałem.

> Porównywałem 15.5 cala. Może nie są lżejsze o cały kilogram, ale o około 1
> kg.

Nie spotkałem notebooka z ekranem 15,5". Natomiast przejrzałem dane 146
modeli notebooków z ekranem 15,4" i najlżejszy z nich HP 6720s waży 2,49 kg.
Ponieważ ten FS waży 2,7 kg więc różnica wynosi 0,21 kg. Do około 1 kg
trochę brakuje.

> W Plusie tak, ale ale czy w Erze, jako że notebook jest sprzedawany w
> Erze.

W Erze, z tego co mi wiadomo to jeszcze sobie poczekasz.

> Ponoć w 2009 EDGE ma przyspieszyć trzykrotnie.

Teoretycznie EDGE może osiągnąć nawet 1 Mb/s, ale ponieważ większość
operatorów na świecie postawiła na 3G więc patrz wyżej.

> Chyba nie -- przynajmiej tak piszą.

Piszą dokładnie tak: "Korzystasz bezpłatnie z prawie 400 punktów HotSpot
sieci Era"
Cytat z oferty do której dałeś linka.

> Najwyraźniej zwykle są w standardzie b.

To pewnie zależy gdzie. Ja korzystam z Plusa i tylko 3 razy zdrzyło mi się
korzystać z hot spotów Ery i 2 były w standardze g trzeci w b.
> Nie znma słowa 'chociarz'.
Jak się czepiasz literówek to sam ich nie rób. Co to jest "znma"?

> A miałeś cokolwiek? Bo piszesz tak, jakbyś nie miał niczego.

Tak, miałem. Tylko w tym roku sprzedałem 78 szt. notebooków, z tego ponad
połowa to FS.
Ale ja tu chyba czegos nie rozumiem. Zadajesz pytania na grupie, a jak ktoś
usiłuje Ci pomóc to się obrażasz jak nasz Pan Prezydent.

Z mojej strony EOT.

Pozdrawiam
MK