Re: Zmiana komputera - parę pytań

Autor: Psychotrop vel Grzesiek \ <psychotrop_sp_at_op.pl>
Data: Mon 12 Nov 2007 - 23:27:20 MET

płyta jak najbardziej ok.
zasilacz z jakimś 120mm wentem 450W będzie ok.
obudowa raczej wymienić na coś z zaprojektowanego już pod wyciąganie
większych mas powietrza.
procek ok
grafika ok

zasilacz polecam taki jak mam (będę sie upierał) - tagan 430W easycon
obudowa - tania a solidna - cool master centurion 534 plus (z dwoma
wentylatorami 120mm z przodu i z tyłu).

żeby nie blokować przepływu powietrza taśmą IDE pomyśl też o cd/dvd/ngr
na serial ata, poza tym P5KC ma gniazdo na taśmę IDE na samym dole w jej
  lewym dolnym rogu - trzeba mieć odpowiednio długą taśmę żeby podpiąć
cd/dvd na samej górze w obudowie.

grafika - nie wiem - sam kupiłem 8600gts ze względów finansowych.
płytę gdybym miał kupować w sklepie to kupiłbym taką samą jak twoja - mi
się trafiła P5B Deluxe za śmieszne pieniądze od kumpla, więc nie
wybrzydzałem.
pamięci na 667 wystarczą do E6750 - wiem bo używam :)
no chyba że chcesz podkręcać, ale to licz się od razu z wymianą
intelowskiego wentylatora box'owego na coś lepszego, bo ten przy 50
stopniach celcjusza ma prawie 3000 obr/min i szumi menda jedna.

a wracając do grafiki - kupiłem asusa 8600gts na silent pipe - wiedźmin,
medal of honor, call of duty 4, test drive unlimited - wszystko w
opcjach na maxa i działa bardzo ładnie (nie tak ładnie jak u kupla na
8800gtx) i nie przycina nic :)

p.s.
nie zazdroszczę nieprzespanych nocy po zakupie nowego sprzęta -
przerabiałem to 2 tyg. temu, nawet do szczyrku na rowerek nie pojechałem :D

pozdr

--
Psychotrop vel Grzesiek "Laska" Lasocki
(wytnij _sp) psychotrop_sp@op.pl